donderdag 7 oktober 2010

Meg volt a mai edzésem is. Jelenleg nem a Program minimumot csinálom, hanem Gergő RKC javaslatára a következőket:

Bemelegítés:
                       Ízületek bemozgatása
                       Falguggolás                    3 perc           3 x 10                  
                       Halo                              3 perc           10, 5 mindkét oldalra
                       Pump                            3 perc

Gyakorlatok:
                      TGU                                                   4-4
                      Clean & Press               3 perc
                      Swing DH, SH                                  5 x 10,5-5

Levezés:
                    Lengyelbox
                    Ízületek lemozgatása

A nyomások jól mentek, a TGU-val nagyon meg vagyok elégedve. Menne több is, csak nem volt  most elég időm.
C&P sem volt rossz.
A swingekkel kapcsolatban kicsit bizonytalan vagyok.

A helyzet az, hogy teljesen könyvből tanulom a gyakorlatokat és még csak 2 alkalommal voltam RKC magánórán. Itt Hollandiában sajnos kötöttebbek a lehetőségeim erre. Pár héttel ezelőtt viszont voltam Szolnokon és elmentem Gergőhöz egy kis tanulásra. Volt mit javítania... :o)

Ahhoz képest mondjuk, hogy még egy edzést sem láttam, azért nem is olyan rossz eredmény.
Az viszont kicsit rossz, hogy vissza az alapokhoz és semmi snatch. Mondjuk természetesen megértem és igyekszem betartani, hiszen ez az én érdekem. Csakis jó alapokra lehet építeni.

Titokban azért próbálgatok néha párat. Sajnos tegnap csináltam egy kis hülyeséget. Egy ásványvíz autómata ballonját látva az az ötlet támadt, hogy hátha sikerül vele snatchelni. Sikerült is - nem volt nehéz kb 20kg, csak sokkal nagyobb, mint egy kettlebell. Bemelegítés nélkül csináltam vele párat, a mérete és a technikám miatt nem valami túl jól. Sikerült is meghúznom vele a hátam. Legközelebb előbb talán gondolkodni fogok...
A mai edzés során azért nem volt annyira gáz.

Szóval a swingre még oda kell figyelnem, hogy helyesen menjen a technika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten