maandag 11 oktober 2010

A tegnapi edzésem kimaradt sajnos. Későn fekvés, későn kelés, pörgős gyerekek és sajna nem voltam igazán friss. Lett volna idő egy gyors gyakorlásra, de inkább kihagytam.
Azt hiszem jól döntöttem, mert mára a vállam is rendbe jött, a torkom is jobb. Az utóbbi hetekben mindenki beteg volt körülöttem. Reméltem, hogy megúszom, de nem. Pár napja elment a hangom, de nem éreztem magam betegnek. A tegnapi pálinkás kezelés jót tett neki. Remélem nem lesz rosszabb!
Szóval ma kicsit jobban odatettem magam a lengetésnél.
Bemelegítés:
Ízületek bemozgatása
Halo                                      10, 5, 5                 3 perc
Pump                                                                   3 perc

Gyakorlatok:
                TGU                                      5,5
    C&P                                       5 perc                   Ez kicsit hosszúnak tűnt. Próbáltam jól feszíteni a nyomások alatt.
                Swing DH/SH                     7 x 10/5-5            Most atért jobban ment. Lehetne gyorsabb is. Ja és neha lefelé nyomás közben beütöttem a kezem, ill a bell fülét a combomba. Ez az jelenti, hogy a technika nem volt jó...

Levezetés:
                Ízületek gyors lemozgatása
                Légzőgyakorlat

1 opmerking:

  1. Rajtad tartom a szemem! A C&P-eket ne időre, hanem darabszámra csináld! Itt is a minőség a fontos nem a mennyiség. Figyelj a feszítésre nagyon! Az egykezes swingeknél, hogy ne üsd meg a combod fordítsd be a golyó fogantyúját a hüvelykujjad felé. Nehéz így látatlanban, de próbálok hasznos tanácsokat adni. Novemberben meg javítunk.

    BeantwoordenVerwijderen