woensdag 13 oktober 2010

Mai gyakorlásom kicsit későre sikerült, mert kb 23 óra körül álltam neki lengetni.
Eddig talán még nem is említettem, de egy 16 kg-os golyóval dolgozom.
Bemelegítés:
                Ízületek bemozgatása
                Falguggolás                                       15, 10, 5                                               3min
                Halo                                                   10, 5, 2 mindkét oldalra                    3 min
                Pump                                                                                                                3 min

Gyakorlatok:
                TGU                                                      4, 4
                MP létra                                               5 x 3 fok
                Swing DH, SH                                       5 x 10,5,5

Leveztés:
                Lengyelbox
                Ízületek lemozgatása, kis lazítás


Gondoltam ma közepes edzést csinálok, de a TGU megin meghozta a kedvem és úgy gondoltam, hogy ma kipróbálom a MP létrát. Jól lefárasztott. Ami a legérdekesebb, hogy nem maga a nyomás merített ki, hanem a feszítés és a levegőprés. A többi fokot nem mertem bevállalni, mert nem tudtam, hogy hogyan fogom bírni a tövábbi létráknál és 5-öt mindenképpen szerettem volna.
A swingekre kicsit megfájdult a hátam. Szerintem ez a létrák miatt van. Baromira feszítettem mindenem és taln elfáradtak az izmok. Nem is csináltam többet, cask az 5 szettet.
Jól elfáradtam.
Ha nekiállok a létrának, szerintem viszonylag rövid időn belül menne az 5 fok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten