zondag 17 oktober 2010

Ma egy könnyű, gyors traininget csináltam.
Bemelegítés:
                Ízületek bemozgatása
                Falguggolás                                       10, 10
                Halo                                                      10, 10
                Pump
Gyakorlatok:
                TGU                                                      3-3
                C&P létra                                            5 x 1-1
                Swing DH,SH                                     5x 10,5,5
Levezetés:
                Lengyelbox
                Ízületek, izmok lemozgatása

Jól éreztem magam, kicsit megizzadtam. 2 nap pihi után jól esett. Bírtam volna többet is, de ma egy könnyű nap volt. Vasárnap nem is menne a nehezebb edzés. A gyerekek nagyon pörögnek ilyenkor.
Ez jó is, mert van kedvem a munkához, alig várom a következő gyakorlást.

2 opmerkingen:

  1. Szia Tibi!

    Lett egy rendszeres olvasód. Üdvözöllek a bloggerek közt. Majd néha beszólok, hogy erre jártam és, hogy a Big Brother mindig figyel :o)

    Puszi a családnak.
    Üdv
    Tamás

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Szia Tamás!

    Örülök, hogy írtál! Thanx!
    Majd fogok maileyni, mert novemberben megyünk haza. Szeretnénk pár napot Bp-n is lenni. Jó lenne ha tudnánk találkozni!

    Üdv,
    t

    BeantwoordenVerwijderen