woensdag 20 oktober 2010

Ma megint 23 órakor álltam neki lengetni. Előbb sajnos nem sikerült. Eredetileg a keddi napra terveztem egy nehéz edzést, de akkor csak egy gyors lengetésre lett volna idő. Így szerdára halasztottam.
A mai teríték tehát:
A szokásos bemelegítés:
3perc falguggolás            25, 10
3 perc Halo:                       10, 10 mindkét oldalra
                3 perc pump

Gyakorlatok:
                TGU                                      5-5
                C&P létra                            5 x 1,2,3
                Swing DH, SH                    7x 10,5,5

Levezetésként:
                Lengyelbox
                Laza lemozgatás

Annyira azért nem fáradtam el. A TGU oké volt, jobban oda kell figyelni a technikára. Nem tudom, talán nem feszítettem annyira, mert most nem fárasztott ki úgy, mint a múltkor. A swingek is mentek, próbáltam rövidre fogni a szüneteket. Itt oda kell figyelni a feszítésre.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten