dinsdag 7 december 2010

Most egy kicsi kimaradt, mert haza látogattunk 10 napra. Ez most egy nagyon nehéz, érzelmekkel teli 10 nap volt. Teljesen kifáradtunk, a múlt héten jöttünk vissza Hollandiába és rögtön meló. Kellett egy pár nap, mire sikerült magunkhoz térni.
Otthon sikerült Geryvel gyakorolni egy kicsit. 3x egymást követő nap. Ezt itthon sem szoktam, szoktam pinehőidőt hagyni a gyakorlások között. A harmadik napra már szinte mindenemet éreztem.
Jó volt, sikerült pár dolgon csiszolni, elkezdtük a snatchet. Erről a beszámolót még pótolni fogom.
Volt egy jó kis gyakorlata, amit nem nagyon kedveltem. Ez a kis ugra-bugrával összekötött swing teljesen kikészített.
Adott egy 24-es golyót, a feladat 10 swing és 5 néegyütemű. 12 kör, max 8perc. Gondoltam lengetek meg ugra-bugrálok egy kicsit, simán meg lesz a 12 kör 8 perc alatt. Ha-ha-ha-ha. Hááát nem teljesen így történt.
1. kör eléggé meglepett, itt össze kell kapnom magam,
2. kör: hűű ez bizony nehéz lesz
3. kör után már kezdtem megijedni.
4. kör hűha ezt nem bírom, hánynom kell
5. kör mikor lesz már végre 8 perc
6. kör: Húúú... B*** meg Gery a gyakorlatodat!!!
7. kör: Mikor telik már le.
Hát kb ennyi sikerült és még a fülemen is próbáltam levegőt venni. Rendesen szédelegtem utána.
Pedig gyerekként a suliban nagyon nyomtuk ezeket a négyüteműket. Hihetetlen, hogy egy gyerekszervezet miket nem bír!!!
Lengetéssel nem lett volna gond, akkor sem, hogy én 24-essel még newm swingeltem. Húzott az biztos. Az ugra-bugra viszont nem ment.
Másik napon csináltunk 10swing 1 ugra-bugra, 9 swing 2 ugra-bugra stb. Igaz ez a 16-ossal ment, de ez is egy jó kis gyakorlat. 10 perc alatt KO. Nos he nem sok időm lesz az edzésre ilyenekkel fel lehet dobni a dolgot.

Tehát ma elkezdte ma z új programot. Egyenlőre csak ismerkedéses szinten. 1 kört csináltam csak. Ez most elég jó volt kezdésnek, másfél hete nem lengettem.

Laza átmozgatás 5 perc
Nap 1:   Swingek
Swing:                                  20
C&P:                                     8-8
Swing:                                  20
TGU:                                     2-2
Swing:                                  20
Clean & squat:                    8-8

Swing:                                 20
Snatch:                                10-10

1 kör 18 percet vett igénybe, nem is voltam most topon.
Swing: Most oké volt, jót tett az otthoni kis csiszolás.
C&P: OK, nyomásokkal általában nincs gond.
TGU: OK
Clean & Squat: ezt eddig még nem csináltam, oda kell még figyelni rá. El is fárasztott egy kicsit, de nem tettem le a súlyt. Monsjuk utána többet kellett pihizni.
Snatch: ez most jól ment.

2 opmerkingen:

  1. A guggolás és a snatch között kimaradt a swing.De amúgy jó, így tovább! Hajrá!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Szia!

    Az megvolt, csak itt maradt le. Javítom, thanx!

    BeantwoordenVerwijderen