woensdag 17 november 2010

Ma megvolt a heti “nehéz” edzésem.
Gyors bemelegítés:      
Ízületek , izmok bemozgatása
Falguggolás        10
Halo                      10-10
Pump                   10
Gyakorlatok:
                TGU                      5-5
                C&P létra            5 x 1,2,3,4
Swing DH, OH    7 x 10,5-5

Ma a bemelegítést gyorsan csináltam, nem hagytam rá sok időt. Jól átmozgattam magma és a javító gyakorlatokból csináltam párat. Kb a felét, hogy meglegyen a mozgás.
TGU: nem ment rosszul, de kifárasztott.
C&P létra: Megvolt az 5 létra 4 fokig!!! Nagyon örülök neki. Bár őszintén megvalom, hogy nagyon kifárasztott. A végén már alig bírtam. Egyre hosszabb szünetek lettek a létrák között. Nem tudom, hogy az 5 fok hogy fog sikerülni, szerintem ilyen gyorsan nem fog menni. De hát nem is az a lényeg. Idő van, legfeljebb csúszik pár hetet.
Swing: Átlagos, nem mondom, hogy jól ment. Igyekeztem a technikára figyelni, de el volta mfárasdva és nem ment úgy a koncentrálás.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten