zondag 2 januari 2011

Boldog Új Évet minden kettlebelles társamnak és blog olvasónak! És természetesen a családomnak, barátaimnak és ismerősöknek is!
A december vége nem sikeredett a legjobbra, de hát mindenki a maga sorsának a kovácsa...
Sikerült az év végi harjában jól túlhajtani magam. A vicces az, hogy nagyon jól indult, mert elméletileg heti 3 napokat voltam szabad. A munkahelyen vártunk egy nagyobb ellenőrzést, ezért a teljes idei belső ellenőrzést rendbe kellett vágni. Mindennek szépen készen nkellett lenni, egy csomó elmaradást sikerült behozni. Mellette gyerkőcök betegek így napi 3-4 óra alvás maradt. Csodálkoztam is, hogy körülöttem mindenki KO, beteg én meg milyen jól bírom. A szabadnapokon meg amit az évben terveztünk pakolásokat mindent nyomattuk. Bírtam egy darabig, míg a főnök haza nem zavart, mert annyira gázul néztem ki. Na jó amúgy sem lennék egy Brad Pitt :)
Nos egy gyors visszatekintés:
Sajnos az utóbbi kb 4-5 évben felhagytam mindenféle aktív sporttal. Korábban a heti 3 edzés, sőt a végén nég több a mindennapi életem része volt. Sajnos 5 éve történt valami, ami teljesen fefordította az életem és mindent amit építettem sikerült lerombolnia. Majdnem mindent. Azóta sikerült szépen építgetni és minden rendben van. Remélem, hogy azt a periódust most már lezárhatom. Természetesen történtek szép dolgok is és azoknak nagyon örülök.
Szóval vissza a sportra, barátaim korábban többször is emlegették, hogy van ez a sólygolyó lengetés, ami nagyon jó.
Április környékén beszereztem egy 12 kg-osat és elkezdtem vele ismerkedni.
Júliusban álltam rá a rendszeres gyakorlásra és ekkor vettem egy 16-os golyót. A ProgramMinimumot nyomtam heti kb 3x.
Megismerkettem Gergővel is ,akitól pár magánórát vettem.
Decemberre elkezdtük a snatchakat is is a következő progia Brett Jones féle. Nos ezzel fogom az idei programomat kezdeni.
Mivel már jó 2 hete nem nyomultam már nagyon hiányzott. Ma egy gyors bemozgatás meló előtt:
Swing:                                  20
C&P:                                     8-8
Swing:                                  20
TGU:                                     2-2
Swing:                                  20
Clean & squat:                  8-8
Swing:                                  20
Snatch:                                10-10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten