dinsdag 14 december 2010

Tegnap párszor felkaptam a golyót és meglengettem egy kicsit. Ne hogy untakozzon, csináltam 10-10 snatchet. Nem edzlsszerűen, csak amikor a közelében voltam és kedvem volt.
Ma a swinges napot csináltam. Lenyomtam 2 kört.
Swing:                                  20
C&P:                                     8-8
Swing:                                  20
TGU:                                     2-2
Swing:                                  20
Clean & squat:                  8-8
Snatch:                                10-10
Az első kör elég gyorsan ment, a snatchek csak úgy repkedtek. Gyorsan ment és nem is ütötte a karomat a golyó. 13 perc volt.
A második kicsit hosszabb lett és a végére el isfáradtam. Lassabb lett a tempó és az energikusságból is sokat vesztettem. Ez a TGU után jelentkezett.
Összesen 29 perc volt a két kör.
Pár kérdőjel azért akadt.
C&P-ket úgy csinálom, hogy felveszem a golyót és nyomomegymás után, nem cleanelek a nyomások előtt, tehát, mint a katonai nyomás.
A Clean & Squat ugyanígy.

3 opmerkingen:

  1. Szia Tibi!

    Akor az nem C&P és nem C&Squat. Hidd el jobb ember leszel, ha csinálsz minden ismétlés előőt egy cleant :o)

    Tamás

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hali!
    Köszi a választ. Én is megkérdőjeleztem a dolgot. Úgy voltam vele, hogy cleanelgetés nélkül nehezebb, meg gyorsabb is a dolog.
    Üdv,
    t

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tamásnak igaza van. Szerintem a cleanekkel nehezebb, és tényleg jobb ember leszel tőle!

    BeantwoordenVerwijderen