donderdag 28 oktober 2010

Sajna kicsit borult az edzésrendem. Tegnap, vagy kedden  kellett volna lengetni, de sajnos nem jött össze. Nagyon hajtós napjaim voltak a munkahelyen. Tiszta bolondok háza és ráadásul a kollégák egymást stresszelik. 10 óra meló után pedig csúcsforgalomban haza. Ez a kb 50km normális esetben fél óra, ha szerencsém van 25 perc. Ez délután 5 körül kb másfélóra lett. Szóval ezek után semmi erőm nem maradt mozogni. Itthon félájultan fekvés a kanapén. Éjfélkor ágyba, reggel fél hatkor kelés és indul a móka, nincs megállás.
Tehát emiatt borult a menetrendem, de megfogadtam, hogy ma mindenképp le kell nyomni a nehéz gyakorlást. Persze megint túlóra, este haza, gyerekket ágyba kell fektetni. Tyler apával akar aludni, már én is félálomban szenderegtem, mikor muszály volt, különben nem lesz meg a heti 3 gyakorlás.
Ez mos NEHÉZ volt, de túl vagyok rajta és örülök neki.
Bemelegítés:
                Ízületek bemozgatása
                3 perc  falguggolás                          20, 10
                3 perc Halo                                        2x 10-10
                3 perc Pump

Gyakorlás:
                TGU                                                      5-5
                C&P létra                                            5 x 1,2,3
                Swing DH, SH                                    7x 10,5-5

Laza levezetés
A TGU még ment.
A nyomások már kevésbé jól mentek. A feszítés nem ment annyira. Képtelen voltam mindenemet feszíteni.
A swingek nem volta annyira szabályosak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten