woensdag 3 november 2010

A mai program egy nehezebb tréning volt. Idő kicsit szűkös lett, ezért inkább lecsökkentettem a bemelegítést. Amúgy is szokás mondani, hogy nem kell nagyon bemelegíteni, csak átmozgatni magunkat gyakorlás előtt. A javítógyakorlatokmennyiségét lefeleztem.

Bemelegítés:
Ízületek, izmok bemozgatása
Falguggolás 10
Halo 10-10
Pump 1,5 perc

Gyakorlatok:
TGU                      5-5
C&P létra            3x 1,2,3,4
Swing DH,SH      7x 10,5-5

TGU: elég jól ment szerintem.
C&P létra: :o) ez érdekes lett. Jól ment a feszítés is és nyomta nagyon felfelé a pulzusomat.  Két szett között kicsit többet kellet pihennem mint normál. A 4. fok is jobban kivett belőlem. Ugyanaz a terhelés és megsem, mert egyanazt kevesebb szériában nyomom. Kíváncsi leszek a jövő hétre.
Swing: A technika jobban ment, de a feszítés a végére szétesett. Elfáradtam és nem ment annyira a koncentrálás.
Ami még talán neheyítette a dolgot, hogy reggel, ébredés után éhgyomorra lengetés nálam nem igazán jön be. Most nem volt idő alapozni.
Mindenesetre jól érzem magam. A swingre odafigyelve más az érzés a hátamban. Sokszor azt veszem észre, hogy nem egyenes a tartásom – a hétköznapokon értve. Nem tudom miért nem tartom megem egyenesen, talán úgy néznék ki, mint aki mindig feszít. Na akkora azért nem vagyok. :o) A swing egyenes háttal viszont segít, hogy az alsó hátizmokat jól tartsam. Ezt ma gyakorlás után nagyon jól éreztem.

1 opmerking:

  1. Ne feszíts! :-)
    Nagyon jól haladsz. A swingeknél ha nincs meg a feszítés akkor hagyd abba, vagy tarts nagyobb pihenőt!

    BeantwoordenVerwijderen