vrijdag 5 november 2010

A tegnapi gyakorlásom még nem került fel a blogra.
A program a következő volt: közepe gyakorlás
Bemelegítés:  3 percek
                Ízületek, izmok bemozgatása
                Falguggolás                        kb 2x 10 lehetett, nem számoltam, inkább a csípőre figyeltem
                Halo                                      2 x 10-10
                Pump
Gyakorlatok:
                TGU                                      4-4
                C&P létra                            3x 1,2,3
                Swing DH,OH                    6x 10,5-5

TGU rendben ment, mondjuk a gyakorlás előtt baromira nyilalt a jobb vállam. Szerencsére nem hátráltatott nagyon.
C&P létra vicces, mert korábban az 1,2,3 létrát 5x is csináltam, mégis a 3 létra most eléggé kivett belőlem. Mondjuk 4 óra alvással nem voltam tegnap a topon.
Swing: nem vagyok elégedett vele. Nem figyelek oda és máris rosszul csinálom. DE ha jól megy a technika máris jobb a tempó meg a feszítés is jobb. Ezen a téren még sok javítani való van. Pedig már alig várom, hogy novemberben Geryvel begyakoroljuk a szakítást. Csiálgattam korábban, de Gery mondta, hogy még ne gyakoroljam. Logikus, ha a swing nem megy a snatch sem lesz jobb...
Mikor lesz így meg a SSST 200 felett 24 kilóval...

1 opmerking:

  1. Majd kijavítunk mindent. Azért a 200 snatchben van egy pár óra szaggatás :-) de nem szabad siettetni. Mikor érkezel?

    BeantwoordenVerwijderen