donderdag 11 november 2010

A mai program: „nehéz” gyakorlás.
A tegnapi sajnos elmaradt, így megint csütörtökre került az edzés. Rövidváltás és 2 napi kb 5 óra alvással tegnap KO voltam és nem tudott senki rávenni a mozgásra. Este mondjuk nem is nagyon volt rá idő, mert el kellett ugranom Zoetermeerbe. A múlt heti pókerezés örömére beszereztem egy pókerasztalt... J Na de ez egy másik téma.
Tehát a program:
Bevezetés:
                Ízületek, izmok bemozgatása
3 perces gyakorlatok:
·         falguggolás  kb 2 x 10
·          Halo                 2 x 10-10
·          Pump
Gyakorlás:
                TGU                                      5-5                        
                C&P létra                            4 x 1,2,3,4
                Swing DH,OH                    7 x 10,5-5

Guggolás: Ezt már korábban le szerettem volna írni. Megszűnt a kattogás a térdemben már egy ideje. Korábban minden guggolásnál kattogott és emiatt nem is nagyon szerettem a guggolásokat. Kb július óta kettlebellezek  és mondhatni, hogy teljesen megszűnt.
TGU: Oké volt, ezt a gyakorlatot általában érzem. Nyilván lesz rajta még csiszolni való, de szerintem nem megy rosszul
C&P létra: Ma 4 létrát csináltam 4 fokig. Nem is volt fárasztó, teljesen meglepődtem. Talán azért, mert vasárnap óta 3nap pihi telt el. Nem volt pihi, csak edzés terén. Szerintem ment volna simán az 5 létra is. Gyakorlás közben felfedeztem egy kis különbséget. A tartónál a könyököt, ha behozom a borda mellé és nem teljesen előttem van, akkor van egy kb 10 centi extra tolás, ami még nehezebbé teszi a gyakorlatot. Ez nem tudom mennyire szabályos, mert az alkar akkor nem teljesen függöleges. Ízületekre nem jelent extra terhelést. Annyi, hogy a nyomás az lentebbről indul és talán innen nehezebb inditani.
Swing: VÉGRE!!! Jól ment, éreztem most nagyon a gyakorlatot. Sikerült a tempó, a feszítés. És nem is fáradtam el. Valszeg több sorozatot is csináltam, de menet közben elfelejtettem a számolást. Sikerült feszíteni a lábakat, farizmokat, hátat, hasat és az oldalizmokat is. Nagyon örülök neki. Az eddigi gyakorlásokhoz képest most volt a legjobb. Korábban volt egy-két jól megmozdulás, de most szinte végig sikerült.
Kellemesen átmozogtam és nem viselt meg a gyakorlás. Yessss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten